مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی ۵ روز آینده در نواحی شرقی و مرکزی کشور شاهد وزش باد شدید همراه با کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

صادق ضیائیان گفت: طی دو روز آینده در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استانهای مازندران غرب ،سمنان، تهران و البرز همچنین ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز یکشنبه در شمال استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات زاگرس مرکزی و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

وی گفت: همچنین در روزهای یکشنبه تا سه شنبه در ارتفاعات هرمزگان و جنوب شرق فارس رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد دور از انتظار نیست.

ضیائیان گفت: در پنج روز آینده در بخشهایی از مرکز و نوار شرقی کشور در بعضی ساعات روز افزایش سرعت باد در نواحی مستعد خیزش گردوخاک و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق کشور بویژه) منطقه (زابل) وزش باد شدید همراه با توفان گردوخاک کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود. یکشنبه در اردبیل و استانهای ساحلی خزر کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار