سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری در مناطق تهران

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از «راه اندازی سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری در سطح مناطق» خبر داد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت تدقیق در مورد پروژه‌های احداثی وآزمایشگاه سازمان میادین میوه و تره بار گفت: احداث بازار‌های جدید تکلیف برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران است. برنامه چهارم دارای بازه زمانی مشخص است و برخلاف دوره‌های قبل این بار منطبق با دوره مدیریت شهری تدوین و ابلاغ شده است؛ بنابراین تمام حوزه‌ها باید اجرای احکام آن را با حساسیت و جدیت دنبال کنند.

وی، تقید تمام بخش‌های شهرداری به چارچوب‌های بودجه را ضروری دانست و افزود: در عین حال پایبندی به اصل انعطاف پذیری بودجه گاهی ایجاب می‌کند به فراخور موضوعات مهم با اولویت اجرای درخواست‌های شهروندان، تغییراتی ایجاد شود که ما در کنار مجموعه‌ها هستیم و به لحاظ بودجه‌ای نیز کمک می‌کنیم کار‌ها به سرانجام برسد.

شهرابی با اشاره به پیاده سازی انضباط مالی و فرایند شفاف سازی مدنظر شهردار تهران یادآور شد: بناداریم طی جلسه مشترک سه جانبه بین معاونت مالی و اقتصاد شهری، اداره کل برنامه و بودجه و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تدقیق درآمد- هزینه‌های سازمان در راستای رفع موانع خدمتی سازمان میادین و همچنین تسهیل تدوین بودجه سال آتی  گام برداریم.

وی، با اشاره تکلیف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ۳ حکم اختصاصی و ۴ شاخص برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران گفت: در باب مأموریت هوشمندسازی و بهبود مدیریت طبق حکم ۱۲۰، باید روش‌های پرداخت الکترونیک در میادین میوه و تره بار را توسعه ببخشد و طبق حکم ۱۲۲ نیز احداث بازار‌های میوه و تره بار، راه اندازی سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری درسطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و توسعه میادین و بازارچه‌های محلی میوه وتره بار مورد نیاز را در دستورکار قرار دهد. همچنین در باب مأموریت محیط زیست وآلودگی هوا در راستای اجرای آیین نامه برنامه مدیریت سبز نیز اجرای حکم ۴۹ در خصوص تدوین دستورالعمل تشویقی توسعه ساختمان‌های سبز در شهر تهران و کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی را بر عهده دارد.

شهرابی بر ضرورت رعایت دستورالعمل پروژه‌های جدید برای سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و با اشاره به گستردگی نفوذ بازار‌های میادین میوه و تره بار در بین مردم و سطح تماس بسیار زیاد آن با شهروندان، همکاری جدی این سازمان و بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود در اجرای نظرسنجی مردمی بودجه ریزی مشارکتی (دومین دوره طرح من شهردارم) را خواستار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.