نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد زیرساخت‌ها برای برقی سازی در تهران اقدام ارزشمندی است.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها برای برقی سازی در تهران اقدام ارزشمندی بود، اظهار کرد: از وزیر صمت تشکر می کنیم. از زمانی که رأی اعتماد از مجلس گرفته، موضوع حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه سال قبل ۱۰۰ هکتار از اراضی شهر آفتاب تثبیت شد، خاطرنشان کرد: ۵۰ هکتار نیز در ژاندارمری تثبیت شده و ۵۰۰ سند تک برگ از ابتدای سال صادر شده که می تواند به جلوگیری از فساد منجر شود که در این زمینه از سازمان املاک و مستغلات تقدیر می کنیم.

سروری با تأکید بر اینکه با کسانی که بی قانونی می کنند نباید مراعات شود، تصریح کرد: نباید به عنوان یک کار تشریفاتی بنر نصب کنند که به بانوان بدحجاب خدمات ارائه نمی شود؛ گزارشاتی داریم که در مراکزی همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند و مراکز سلامت، اقدام جدی برای اعمال قانون در این زمینه صورت نمی گیرد و از شهرداری می خواهیم موضوع را جدی بگیرد و بازرس در نظر گرفته شود و با کسانی که بی قانونی می کنند، برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
وقتی یه درصدم تاثیر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مخصوصا پورسانتایی که کاسب میشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
برقی کردن خودروها عین تونل توحید و برج میلاد کلاهبرداری کلان شهرداری از دولته چون فیلتر دوده برای اتوبوسای شرکت واحد و کامیونها و وانتای گازوئیلی داخل شهری بمراتب تو کاهش آلودگی هوا موثرتره
آخرین اخبار