سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان پس از ۲۲ سال صاحب خوابگاه شد + فیلم

خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

پس از ۲۲ سال از شروع فعالیت دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان این دانشکده صاحب خوابگاه شد.

این خوابگاه در جوار دانشکده هنر و علوم انسانی در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

حیدری معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر دولت به استان، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خوابگاه دانشجویی دانشکده هنر فارسان تخصیص داده شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است و، چون اعتبار در دو ساله است با آغاز سال تحصیلی جدید ۵۰ میلیارد ریال دیگر آن نیز برای تکمیل سایر زیرساخت‌های خوابگاه جذب خواهد شد.

گرشاسب ریگی گفت: با پیگیری‌های مستمر از طریق کارگروه‌های تخصصی و کمیسیون آموزش عالی در شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و سازمان سنجش آموزش کشور و جلب نظر مراجع مربوطه با ارائه مستندات لازم، نه تنها موفق شدیم سه کد رشته گذشته را دوباره فعال کنیم بلکه یک کد رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به کد رشته‌های دفترچه سازمان سنجش اضافه شد.

رییس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان تصریح کرد: براین اساس دانشجویان مجاز به انتخاب رشته در رشته‌های هنری می‌توانند برای سال تحصیلی جدید در رشته‌های ارتباط تصویری، فرش و نقاشی در مقطع کارشناسی و در رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان انتخاب رشته کنند.

ریگی یادآور شد: این دانشکده علاوه‌بر پنج کد رشته هنری در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی و علوم سیاسی نیز همچون سال‌های گذشته دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: تعداد دانشجویان این دانشکده از ۴۷۰ نفر در سال تحصیلی جدید به حدود ۷۰۰ دانشجو افزایش پیدا می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.