سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هومدان بخش مرکزی زرآباد

به مناسبت هفته دولت پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هومدان بخش مرکزی شهرستان زرآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،  زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال *روستای هومدان بخش مرکزی شهرستان زرآباد* با حضور فرماندار، مسافر شهنوازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هومدان بخش مرکزی شهرستان زرآباد  در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان زرآباد بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی/استانی افتتاح و در *ششمین روز هفته دولت* مورد بهره برداری رسید.

  با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 550 نفر در قالب 180 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 به لطف خداوند و با حمایت های دولت مردمی و انقلابی، 10 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بمناسبت *هفته دولت* در سراسر استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

برچسب ها: هفته دولت ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.