سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی آنچه:

آیین نامه تخریب اصولی ساختمان‌ باید هرچه سریعتر نوشته شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: وزارت راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر برای تخریب ساختمان‌ها اقدام به تهیه آیین نامه کند.

اخیرا ساخت و سازهای غیرمجاز  در برخی از مناطق تهران باعث ورود دستگاه‌های مختلف برای  تخریب این واحدها شده است، اما متاسفانه عدم تخریب صحیح و اصولی این ساختمان‌ها باعث شده که تعدادی از ساکنان و یا افراد حاضر در محل دچار مصدومیت شده و یا فوت شوند که این اقدام هم باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در این حوزه شده است.

در همین رابطه علی کریمی آنچه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران  اعلام  کرد: برای تخریب اصولی ساختمان‌ها مقرارت ملی وجود ندارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده است بر فرآیند تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، نظارت کند.

وی گفت: باید  وزارت راه و شهرسازی در این زمینه ورود کند و  برای تخریب واحدهای مسکونی  آیین نامه بنویسد  و در این زمینه  سازمان نظام مهندسی ساختمان  کمک  خواهد کرد.

کریمی آنچه اظهار کرد:  باید صلاحیت تخریب در مهندسان  تعریف شود.

بر اساس این گزارش  ۱۵ مرداد، در تخریب غیراصولی یک ساختمان در منطقه ۱۹ تهران ۵ نفر جان باختند و روز گذشته هم تخریب غیراصولی در منطقه ملارد باعث فوت و مصدوم شدن چندین نفر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.