سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان رابر 

همزمان با آغاز هفته دولت با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رابر به طور رسمی افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

همزمان با آغاز هفته دولت با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان رابر، مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رابر به طور رسمی افتتاح وآغاز به کار کرد.


 مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم گفت: استقرار مراکز ارائه خدمات ویژه وتخصصی در هر سطحی منجر به کاهش شاخص‌های آسیب ومشکلات اجتماعی خواهد شد.


 علیرضا وحید زاده افزود: برای دست یابی به سطح قابل قبولی از خدمات تخصصی لازم است تا همه ابزار‌ها وامکانات موجود در ساختار‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود تا با هم افزایی موثر شاهد اتفاقات خوبی در امر کنترل وکاهش آسیب‌ها باشیم 

علی ابراهیمی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان عنوان داشت: با پیگیری واهتمام بهزیستی استان به زودی با تزریق نیروی متخصص به این ساختار شاهد اتفاقات خوبی در سطح این شهرستان در حوزه پیشگیری وکنترل آسیب‌ها خواهیم بود.
 

ساختمان محل استقرار اورژانس اجتماعی شهرستان رابر حاصل نیک اندیشی و وقف منزل مسکونی به مساحت حدود دویست وپنجاه متر مربع توسط خانواده مرحوم زلیخا کریمی مرحوم مصیب شهابی ومرحوم محمد شهابی میباشد که به منظور بهره برداری بهزیستی در امور تخصصی وحمایتی به این اداره اهدا شده است.

برچسب ها: بهزیستی ، هفته‌ دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.