سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۵ کیلومتر خط‌کشی در راه‌های بخش سلفچگان استان قم اجرا شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان گفت: ۱۵۵ کیلومتر خط‌کشی به همراه نصب ۹۰ عدد انواع تابلو‌های ترافیکی و اجرای عملیات آرام‌سازی در سطح محور‌های بخش سلفچگان به اجرا در آمد.

حامد قنبری، با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین ایمنی، تسهیل ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی در طول راه‌های بخش سلفچگان، گفت: به همین منظور احیا و اجرای خطوط ترافیک جاده‌ای در سطح راه‌های بخش سلفچگان انجام شد.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان طول خطوط اجرا شده را افزون بر ۱۵۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این طرح در محور‌های قم - سلفچگان - راهجرد، به طول ۱۱۰ کیلومتر، محور قم - نیزار به طول ۳۰ کیلومتر و تعدادی از محور‌های روستایی بخش به طول ۱۲ کیلومتر اجرا شد.

قنبری گفت: پیش از آغاز طرح سفر‌های اربعین (۲۷ مردادماه) نسبت به تعمیر، تعویض و نصب ۹۰ عدد انواع تابلو‌های ترافیکی در طول محور قم - راهجرد، اقدام شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان تشکیل و استقرار اکیپ‌های راهداری و حمل‌ونقل در سطح راه‌های سلفچگان را از اقدامات تمهیدی در راستای تامین ایمنی و تسهیل سفر‌های اربعین دانست و تصریح کرد: اکیپ‌های متشکله در دو حوزه ماموریتی تامین ایمنی راه‌ها و اقدامات نظارتی در بخش کنترل دروازه‌ای ناوگان عمومی حمل‌ونقل برون‌شهری به انجام‌وظیفه خواهند پرداخت.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان اضافه کرد: اکیپ‌های کنترل دروازه‌ای به‌صورت شبانه‌روزی در طول ایام سفر‌های اربعین ضمن استقرار مقابل پاسگاه‌های پلیس‌راه و گلوگاه‌های جاده‌ای نسبت به کنترل اسناد حمل‌ونقلی رانندگان ناوگان و تجهیزات ایمنی خودرو اقدام می‌کنند.

قنبری با یادآوری این مطلب که عملیات آرام‌سازی به طور مستمر در سطح راه‌های این بخش انجام می‌شود،عنوان کرد: طی عملیات آرام‌سازی نسبت به منظرآرایی، علف زنی، رفع افتادگی لبه آسفالتی، شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی، اجرای خاکریز‌های حائل اجسام صلب (پایه روشنایی‌ها، تابلوها)، پاک‌سازی و حریم زنی اقدام می‌شود.

بخش سلفچگان به مرکزیت شهر سلفچگان یکی از بخش‌های توابع قم است و دارای یک نقطه شهری و ۴۰ روستا می‌باشد. این بخش بالغ بر ۱۵ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار تن آن در شهر سلفچگان زندگی می‌کنند.

سلفچگان در ۴۰ کیلومتری جنوب غربی قم قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.