سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور در مرز خسروی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از پوشش کامل برق تمام زیرساخت‌های ارائه خدمت به زوار اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت : به این منظور ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور در مرز خسروی تا منذریه عراق نصب شده است.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکنون ۱۱۶ میلیارد ریال پروژه در قالب روشنایی معابر، اصلاح و بهینه سازی شبکه، احداث شبکه فشار ضعیف در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین اجرایی کرده است.

وی توضیح داد: در این راستا ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور هوایی جهت برق رسانی به قرارگاه‌های اربعین استانداری، وزارت نیرو، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اورژانس و بیمارستان، بیمارستان‌های صحرایی ارتش و سپاه_اصلاح و تقویت پنج کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی_برق رسانی به پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر و اورژانس در طول مسیر در محدوده شهرستان قصر شیرین تا خسروی نصب شده است.

وی به روشنایی معابر شهرستان قصرشیرین تا منذریه کشور عراق، تامین روشنایی ۲۲ موکب قصرشیرین و سایر شهرستان‌های استان، استقرار سه دستگاه پست سیار جهت تقویت سیستم سرمایشی پایانه خسروی و همچنین استقرار ۲ دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری در پایانه مرزی خسروی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص خدمات این شرکت به زوار اربعین؛ احداث چهار کیلومتر و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلواری در شهرستان قصر شیرین، ۱۵ کیلومتر کابل مشترکان در مقاطع مختلف استان جهت برق رسانی به موکب‌های احداثی- تعمیر و سرویس روشنایی معابر مسیر‌های تردد زائرین اربعین در سطح استان عنوان کرد.

مرادی هدف از اجرای این طرح و پروژه‌ها را ارائه خدمت به موکب داران اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تلاش جمعی بستر مناسب برای تسهیل در تردد و ایمنی زائران فراهم شود و این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به زائران، زیرساخت‌های لازم را در بخش برق از ورودی استان تا گذرگاه مرزی خسروی تکمیل کرده است .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.