مسئول پایانه بین المللی مرز رسمی خسروی گفت : ۴۸۷ هزار و ۴۳۴ زائر طی ۱۴روز سپری شده از ماه صفر به صورت روان و با سهولت از مرز رسمی خسروی تردد کردند.

میثم فرهیخته مسئول پایانه بین المللی مرز رسمی خسروی گفت : از مجموع زائرانی که طی ۱۴ روز گذشته از گذرگاه خسروی تردد کرده اند در مجموع ۴۰۹ هزار و ۹۶۸ زائر از این مرز رسمی عازم عراق و کربلای معلا شده اند.

وی اظهار کرد: از مجموع زایرانی که از مرز خسروی تردد کرده اند ۷۷ هزار و ۴۶۶ نفر از این گذرگاه وارد کشور شده و به کشور بازگشته اند.

مسئول پایانه مرز خسروی گفت: طی۲۴ ساعت گذشته ۵۸ هزار و ۲۳۹زائر از کشور خارج شده و ۲۸ هزار و ۶ زائر طی این مدت از این مرز رسمی به کشور بازگشته اند.

مسئول پایانه مرز خسروی گفت: سیر آمار زائرانی که به کشور بر می‌گردند در حال افزایش است و تمامی زیرساخت‌ها برای بازگشت زائران فراهم است.

پرهیخته ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش امکانات رفاهی و بهداشتی و گیت‌های ورود و خروج منجر به تسریع در سهولت تردد زائران و افزایش حجم ورود و خروج از کشور شده اند و با نزدیک شدن به ایام اربعین هر لحظه بر تعداد زائران خروجی و ورودی در این گذرگاه افزوده می‌شود تردد در این گذرگاه پرحجم، اما روان و شبانه روزی بوده و هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کامل را در این پایانه مرزی برای میزبانی زائران اربعین داریم.

وی گفت: زیرساخت‌ها مطلوب است و امکانات موجود پاسخگوی حضور روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر و در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین امسال است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.