سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزان در طرح جهش دیم‌زار کم‌ترین حق بیمه را پرداخت می‌کنند

قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: در بیمه جهش دیم زار‌ها کم‌ترین حق بیمه دریافت و بیشترین غرامت پرداخت می‌شود.

آقای علیرضا آل امین قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی در رویداد معرفی طرح ها و خدمات نوین بیمه کشاورزی با بیان اینکه قوی‌ترین بیمه بخش کشاورزی در دنیا را  ایالات متحده آمریکا و چین دارا هستند، گفت: کشورما در حوزه بیمه کشاورزی در منطقه اول است و پیشنهاد داده‌ایم که در این بخش هاب منطقه شویم و به کشورهای دیگر نیز کمک کنیم.

به گفته او، آذربایجان، ارمنستان و برخی دیگر از کشورهای  همسایه نیز درخواست همکاری با ما در بیمه کشاورزی را داشتند.

آل امین با تاکید بر اینکه بیمه کشاورزی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: در دولت سیزدهم  توجه‌ ویژه ای به این بیمه شد به طوری که در دو سال گذشته به اندازه  ۸ سال دولت قبلی غرامت به کشاورزان پرداخت شده است. همچنین در وزارت جهادکشاورزی تنها بخشی هستیم که حمایت‌های مستقیم رئیس جمهوری و معاون اول را به همراه داریم.

قائم مقام مدیرعامل صندوق  بیمه کشاورزی با بیان اینکه یکی از این بیمه‌ها حمایت از وحوش است، گفت: برای اولین بار در تاریخ انقلاب در راستای حمایت از وحوش در حال انقراض، صندوق بیمه با همکاری محیط زیست اقداماتی انجام داده است، براین اساس اعلام کرده ایم که اگر وحوش به مزارع حمله کردند به آنها آسیب نرسانید بلکه بیمه خسارت آن را پرداخت می کند.

او افزود: دولت سیزدهم به بیمه اعلام کرده است که هیچ دغدغه مالی برای پرداخت غرامت نداشته باشید و همه محصولات را بیمه کنید زیرا دولت حامی کشاورزان است.

آل امین گفت: موضوع دیگر ورود ما به بیمه درآمد است. یعنی اگر دولت به مرغداران اعلام کرد که در حوزه تنظیم بازار به مشکل خورد و آنها باید محصولاتشان را با قیمت‌های پایین تر در بازار عرضه کنند، با این بیمه ضرر و زیان توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به اینکه بیمه کشاورزی در سه بخش  دولتی، خصوصی و تشکل‌ها و اتحادیه ورود کرده است، گفت:در حوزه بیمه کشاورزی بسیاری از وظایف به بخش خصوصی واگذار شده است.

او  او از ورود صندوق بیمه به بیمه انفرادی در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در بیمه جهش دیم زارها کمترین حق بیمه دریافت و بیشترین غرامت پرداخت می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.