سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۸ کیلومتر لوله‌گذاری آب در زهک/ بیش از ۵ هزار نفر از خدمات آبفا بهره‌مند شدند

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک در تشریح عملکرد یک ساله این امور به مناسبت هفته دولت، از بهره‌مندی بیش از ۵ هزار نفر از خدمات آبفا با اجرای ۱۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه خبر داد.

  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، غلامحسین لکزائیان‌پور در خصوص میزان اصلاح و توسعه شبکه‌های توزیع آب در سطح شهرستان زهک اظهار داشت: در طی یک سال اخیر ۱۴.۵ کیلومتر توسعه شبکه و ۳.۸ کیلومتر اصلاح و بازسازی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش فاضلاب گفت: اجرا و ساخت ۳ باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب (منهول پمپ) در شهرک کُهَک شهرستان در حال انجام است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۳۰ درصد اعلام و اضافه کرد: در طی سال گذشته بیش از ۵۰ عدد منهول فاضلاب تخریب شده در سطح شهر زهک و شهرک کهک ترمیم و تعویض درب شده‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، تعداد موارد رفع نشتی در شبکه‌های توزیع آب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان را توسط واحد اتفاقات شبکه در طی سال گذشته بیش از ۲۳۸۶ مورد برشمرد و اظهار داشت: در بخش امور مشترکین، حدود ۹۵۰ مورد کنتور خانگی معیوب تعویض شده و تعداد ۱۴۱ مورد انشعاب غیرمجاز آب شناسایی، قطع و پرونده افراد خاطی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

 
بازگشت ۹۱ هزار مترمکعب آب به شبکه آب

وی افزود: با شناسایی و قطع این تعداد انشعاب غیرمجاز بیش از ۹۱ هزار متر مکعب در سال برگشت آب به شبکه داشته‌ایم.

وی افزود: در طی این مدت بیش از۵۵۶ مورد انشعاب آب جدید به متقاضیان واگذار شده است.

 شهرستان زهک با دو شهر، سه بخش و ۱۸۳ روستا و مجتمع روستایی دارای بیش از ۲۲ هزار مشترک آب است، طول خطوط انتقال اصلی و فرعی و شبکه‌های توزیع آب در این شهرستان حدود ۹۵۰ کیلومتر است.

این گزارش می‌افزاید؛ این شهرستان دارای دو طرح فاضلاب در زهک و شهرک کهک است که روند اجرای این دو پروژه مهم ادامه دارد.

برچسب ها: شرکت آبفا ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.