مدیر آبفا زهک گفت: با توجه به پایش واحد اجرائیات در مرداد و شهریور ماه تعداد ۳۷ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در شهرستان زهک قطع و‌برخورد قانونی صورت گرفت.

 غلامحسین لکزائیان پور  بیان کرد: با توجه به مشکل بحران آب در منطقه شهروندان ضمن تاکید بر استفاده بهینه از آب شبکه‌های توزیع به این نکته دقت داشته باشند که واحد اجرائیات این امور را در خصوص شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب، در طی مرداد ماه و شهریورماه سال جاری شناسایی داشته و خواهد شد. 

لکزائیان تاکید کرد: جهت مدیریت بهینه منابع آبی و رفع افت فشار آب در برخی نقاط شبکه، اکیپ‌های اجرائیات آب و فاضلاب بطور مداوم در حال پایش شبکه‌های توزیع آب هستند و در طی دو ماهه اخیر، تعداد ۳۷ فقره انشعاب آب غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای شهرستان زهک شناسایی، قطع و تشکیل پرونده شده‌اند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است تعداد ۲۲ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی شده، منجر به وصول جرائم شده و پرونده‌شان مختومه شده‌ است و تعداد ۱۵ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی شده نیز در مرحله تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی و حقوقی هستند.

لکزائیان پور تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردمی و همچنین کمک نیروی انتظامی و دادستان شهرستان، برخورد با افراد خاطی و شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب در سطح شهرستان زهک کما فی السابق ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار