سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از پنج هزار فقره کالا کارت به تولیدکنندگان داخلی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری گفت: این بانک در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی پنج هزار و ۸۰۰ فقره کالا کارت به ارزش دو هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

فرزاد قلمکاریان‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به وجود ۱۸ شعبه فعال و یک باجه این بانک در هفت شهرستان استان، اظهار داشت: منابع بانک در چند روز گذشته از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد که سهم این استان از منابع بانکی ۵.۵ هزار میلیارد تومان معادل ۱۲ درصد از نقدینگی استان بوده است.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی منابع این بانک در استان، افزود: این بانک چهارمین منابع شبکه بانکی استان را به خود اختصاص داده که دلیل آن اعتماد مردمی است.

قلمکاریان‌نژاد با اشاره به جمعیت حدود ۹۵۰ هزار نفری استان، اضافه کرد: ۴۵۰ هزار فقره حساب بانکی و ۳۴۰ هزار فقره مشتری یونیک در این بانک وجود دارند. ضریب نفوذ بانک عامل نسبت به جمعیت در کشور ۱۶ درصد و این نرخ در استان ۳۵ درصد است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه هرآنچه در این بانک منابع دریافت شود به همان میزان تسهیلات به مردم پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۳۹ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که از این میزان ۳۷ هزار فقره به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال مربوط به سال ۱۴۰۲ بوده است.

قلمکاریان‌نژاد گفت: همچنین در این بازه زمانی بیش از هشت هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۲۶۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مشتریان پرداخت شده است.

وی یکی از رویکرد‌های این بانک را پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری در راستای تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و اظهار داشت: از پارسال تا کنون ۱۵ هزار فقره تسهیلات به صورت برخط پرداخت شد که ۱۱ هزار فقره آن امسال محقق شده است و ۱۰ هزار فقره افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام شد.

قلمکاریان‌نژاد اعطای وام‌های حمایتی با هدف کمک به اشتغال افراد کم‌درآمد را از دیگر رویکرد‌های بانک عامل برشمرد و بیان داشت: در طول یک‌سال گذشته ۳۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد ریال در راستای وام‌های حمایتی و تکلیفی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه ازدواج ۴۲۲ فقره تسهیلات به ارزش ۵۷۱ هزار میلیارد ریال، در حوزه فرزندآوری ۵۸۱ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۰ هزار میلیارد ریال، در حوزه معرفی شدگان کمیته امداد ۷۲۲ فقره تسهیلات به ارزش ۴۸۸ میلیارد ریال و در حوزه معرفی شدگان بهزیستی ۱۸۶ فقره تسهیلات به ارزش ۱۵۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

قلمکاریان‌نژاد ادامه داد: این بانک در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی از پارسال تاکنون بیش از پنج هزار و ۸۰۰ فقره کالا کارت به ارزش دو هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.