سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۵ جایگاه سیار سوخت رسانی در اندیمشک و مرز چذابه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از استقرار ۵ جایگاه سیار سوخت در اندیمشک و مرز چذابه به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.  

عبدالکریم محمدی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: به منظور تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های سیار و ثابت در سطح خوزستان برای اربعین حسینی، از ۲ ماه قبل جلسه‌های هماهنگی با ستاد اربعین استان برگزار شد.

او با اشاره به استقرار ۵ جایگاه سیار سوخت رسانی در استان افزود: ۲ جایگاه سیار در مرز چذابه و ۲ جایگاه نیز در شهرستان اندیمشک مستقر هستند، ضمن اینکه یک جایگاه جدید دیگر برای چذابه آماده شده و در هر محلی که نیاز باشد، مستقر می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان درخصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در مبادی ورودی استان و مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه گفت: علاوه بر بروزرسانی و رفع نواقص جایگاه‌ها در شهر‌های اندیمشک، حمیدیه، سوسنگرد و بستان، تعدادی کارت سوخت آزاد تولید و در اختیار جایگاه داران قرار گرفت تا زائرانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به سمت مرز‌های شلمچه و چذابه در استان خوزستان می‌آیند، مشکلی در تامین سوخت آزاد نداشته باشند.

آقای محمدی  با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت اعم از بنزین و گازوئیل برای جایگاه‌های سیار و ثابت در استان وجود ندارد، ادامه داد: میزان ذخیره انواع سوخت کافی است و زائران نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

او  با اشاره به اینکه جایگاه‌های سیار و ثابت به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و محدودیت زمانی برای خدمات دهی ندارند، گفت: جایگاه‌های سیار برای توزیع سوخت تا بازگشت آخرین زائر در مرز چذابه مستقر خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان می‌گوید: علاوه بر تامین سوخت، بنر‌های متناسب با ایام عزاداری اربعین حسینی و راهنمایی مسیر‌ها و فاصله جایگاه‌های ثابت و سیار در جایگاه‌های سوخت، نصب شده است.

آقای محمدی  افزود: وضعیت سوخت رسانی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز به صورت مستمر رصد می‌شود تا درصورت وجود مشکل، نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.