سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شور و شوق سنگر سازان بی سنگر سیستان وبلوچستان در پذیرایی از زائرین اربعین حسینی پاکستانی

مدیر اجرایی ستاد اربعین و عتبات عالیات سازمان جهاد کشاورزی ذبح گوساله در مسیر هیات‌های پاکستانی و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم را از دیگر اقدامات خادمین حسینی موکب سنگر ساز بی سنگر در مرز میرجاوه برشمرد.

 مدیر اجرایی ستاد اربعین و عتبات عالیات سازمان جهاد کشاورزی  سیستان وبلوچستان در جریان بازدید امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی از موکب سنگر سازان بی سنگر جهادکشاورزی و ادارات وابسته سازان در منطقه مرزی میرجاوه گفت:در ده روز گذشته تاکنون که کار موکب سنگر سازان بی سنگر در جوار سایر موکب‌ها در خدمت رسانی و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مرز میرجاوه مستقر شدند بطور مستمر با شیرچای، خرما، کلوچه، موز و آب معدنی و غذای گرم از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پذیرایی مینماین.

محمد رضا ده مرده گفت: ذبح گوساله در مسیر هیات‌های پاکستانی و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم که از محل نذورات تعاونی‌ها، تشکل‌ها، بهره برداران، کشاورزان وکارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات وابسته تهیه شده را از دیگر اقدامات خادمین حسینی موکب سنگر ساز بی سنگر در مرز میرجاوه برشمرد.

وی تصریح کرد :روند خدمت رسانی به زائرین در این موکب هر روز با حضور نوبتی معاونین، مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات و شرکت‌های وابسته ادامه خواهد داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.