سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه رزرو خودروی بین‌شهری

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه رزرو خودروی بین‌شهری از طریق سایت‌های واسطه‌ای در فضای مجازی، به زائرین اربعین هشدار داد.

علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : با توجه به آغاز پیاده روی اربعین و حرکت زائران به سمت مرز‌های کشور جهت عزیمت به عتبات عالیات، متأسفانه برخی از مجرمان با سوء‌استفاده از بستر ایجاد شده توسط سایت‌های واسطه‌گر و حجم انبوه آگهی‌های رزرو خودرو مسافربر بین‌شهری در این سایت‌ها، از غفلت زوار سوء‌استفاده کرده و مبالغی را بابت رزرو این خودرو‌ها از شهروندان دریافت می‌کنند.

وی افزود: در این روش، مجرمان سایبری با انتشار تصاویر غیرواقعی از خودرو و مدل آن به درج آگهی جعلی که معمولاً دارای قیمت‌های وسوسه‌انگیز و زیر قیمت بازار است اقدام می‌کنند و پس از واریز وجه، صاحب آگهی دیگر پاسخگوی آن‌ها نیست.

این مقام انتظامی از زائران خواست از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به‌عنوان بیعانه خودداری کرده و پرداخت وجه را به بعد از حضور در محل موکول کنند.

عباسی کسانی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.