معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از مشمولان غایب این استان خواست تا از مراجعه به مرز‌ها برای سفر به عتبات عالیات خودداری کنند.

مسعود همتی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت : برابر اطلاع رسانی قبلی و تاکیدات سازمان وظیفه عمومی فراجا به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای مشمولان غایب صادر نمی‌شود.

وی ادامه داد: این افراد مجاز به خروج از کشور نیستند از این رو به جهت تسهیل در ارائه خدمات و تردد در مرزها، مشمولان غایب از مراجعه به مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه فراجا در سطح کشور و مرز‌های زمینی و هوایی خودداری کنند.

همتی در خصوص آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب نیز گفت: تمام مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام‌های قبل از تاریخ اول مهر ۱۴۰۲ حضور نیافته اند در صورت تعیین وضعیت خدمت تا قبل از این تاریخ که در نهایت منجر به اعزام به خدمت در ماه‌های آینده شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان گفت: ملاک، بخشش فرماندهی معظم کل قوا و ثبت درخواست مشمولان تا قبل از تاریخ اول مهر می‌باشد و چگونگی غیبت (غیبت اولیه وعدم حضور در یگان) و یا تاریخ اعزام به خدمت تعیین شده بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت تاثیری ندارد.

وی گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.