سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۵ درصد از تعهد اشتغال در استان قزوین محقق شد 

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تحقق ۶۵ درصدی تعهد اشتغال استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

محمدمهدی رحیمی نیارکی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تحقق ۶۵ درصدی تعهد اشتغال استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: هم اکنون این استان از نظر ایجاد و ثبت اشتغال رتبه اول در کشور را داراست.

محمدمهدی رحیمی نیارکی افزود: براساس سند اشتغال، استان قزوین بایستی در سال جاری ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کند که انجام این موضوع با همکاری و اهتمام بالای دستگاه‌های اجرایی و اشتغالزا، تا مرداد ماه به ۱۲ هزار و ۵۰۰ شغل رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های آبیک با ۷۲ و تاکستان با ۵۳ درصد پیشرفت به ترتیب بیشترین و کمترین میزان ثبت و ایجاد اشتغال در استان را دارند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های قزوین با ۶۸، البرز ۵۸، بویین زهرا و آوج نیز با ۵۶ درصد از تعهدات اشتغالزایی خود را محقق و ثبت کرده اند.

رحیمی نیارکی ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ایجاد فرصت شغلی، تاکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان قزوین با داشتن بیشترین تعداد تعهد، عملکرد خوبی را از خود ارایه کرده اند و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز برای تحقق تعهدات اشتغالزایی خود همکاری و تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: این اداره کل، ناظر، سیاست گذار، هماهنگ کننده و متولی حوزه اشتغال بوده و با راهبری و هماهنگی دستگاه‌ها توانسته جزو استان‌های برتر در حوزه اشتغالزایی شود که انجام این مساله بیانگر اهتمام و تلاش جهادگونه مجموعه مدیریتی عالی استان در حوزه اشتغال است و با استمرار این مجاهدت‌ها، تا پایان سال جاری کل تعهدات استان در حوزه اشتغالزایی به طور حتم محقق خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.