سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

عزتمندی ایران سربلند نتیجه خون مطهر شهیدان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: همه دستاوردهای نظام اسلامی و عزتمندی ایران سربلند نتیجه و ثمره خون مطهر شهیدان راه انقلاب، دولت و دفاع مقدس است.

 سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در حاشیه مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با گرامیداشت هفته دولت و یادوخاطره شهدای دولت بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از سالهای نخستین شکل گیری نظام قصد ضربه زدن به ملت و دولت را داشتند، بنابراین ترور مسوولان و شخصیت های خدمتگزار و مشارکت با دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس و ترور نخبگان جامعه در سالهای بعد از دوران دفاع مقدس نتیجه کینه توزی و دشمنی های منافقان و سران استکباری با ملت سربلند ایران است.

وی بر ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و پاسداشت مقام شهیدان تاکید کرد و اظهارکرد: شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سالهای قبل و بعد از انقلاب برای عظمت و شکوه و پایداری نظام تلاش کردند و جان و مال و خون خود را اهدا کردند، بنابراین تداوم راه خونبار شهیدان به اقتدار و عظمت ایران می انجامد.

این مقام مسوول گفت: انتقال ارزش‌های هشت ساله جنگ و دوران دفاع مقدس به نسل های آینده جامعه و ولایتمداری و ولایت پذیری باید سرلوحه کار مسوولان باشد و همه جانبه در جهاد تبیین و عرصه جنگ شناختی و ترکیبی با تهاجمات دشمنان مقابله کنند.

برچسب ها: دفاع مقدس ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.