دبیر کارگروه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس درس‌ها و تجربیات بسیاری دارد و امروز استفاده از این تجربیات می‌تواند گره گشای مسائل و جهاد تبیین باشد.

 حسنعلی نوری ر در نخستین جلسه کارگروه جهاد تبیین ذیل شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید انسجام و تحرک ویژه‌ای در خصوص جهاد تبیین ایجاد و از تجربیات دوران دفاع مقدس در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی افزود: در این زمینه می طلبد دستگاه ها در راستای وظایف خود افراد داوطلب به فعالیت در حوزه جهاد تبیین را فراخوان دهند و فهرستی از این افراد با نوع مهارت و تخصصشان آماده کنند.

دبیر کارگروه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان گفت: پس از مشخص شدن تعداد داوطلبان و احصای مهارت آنان، با فراهم شدن زیرساخت های لازم زمینه آموزش این افراد جهت عملیاتی شدن فعالیت ها آغاز خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: در انجام اقدامات عملیاتی در موضوع جهاد تبیین که از مباحث عمقی و راهبردی است باید به آن به صورت ویژه توجه کرد.

علی سرگزی با بیان اینکه در زمینه جهاد تبیین باید از تمام ظرفیت سازمان های مرتبط استفاده کرد، افزود: این کارگروه در کنار دستگاه ها می تواند گام های موثری در راستای رسیدن به این هدف بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.