سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامزدهای انتخاباتی بر شیپور مشکلات ندمند

خجسته پور گفت: مهم این است که ما بتوانیم امید به جامعه تزریق کنیم، زمانی که ما از افتخارات نام ببریم می‌توانیم تبیین کنیم که کجای دنیا ایستاده ایم.

چندی پیش بود که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند که ما در نزدیکی قله هستیم. موضوعی که باعث شد به سراغ کارشناس مسائل سیاسی برویم و نظر وی را در این باره جویا شویم.

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در این باره بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به نکته‌ای درباره اهمیت امید در جامعه اشاره کردند و فضایی را برای تزریق امید در جامه ترسیم کردند. اخیرا نیز به موضوع نزدیکی به قله اشاره کردند زیرا بدون شک طومار افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنقدر بالا و بلند مرتبه هست که بتوان در حوزه های مختلف به آن افتخار کرد. از حوزه هایی مثل صنایع دفاعی و موشکی گرفته تا صنایعی مثل هایتک  و بیوتکنولوژی؛ از این نظر در حوزه های رده بالای کشور و منطقه قرار داریم و این همان قسمتی است که باعث افتخار در کشور است اما برخی اوقات مشکلات مختلف در کشور بر روی افتخارات کشورما سایه می اندازد.

وی ادامه داد: مشکلات تورم به دلیل اینکه به مذاق مردم ما خوش نمی آید بر روی موارد افتخار آمیز کشور ما سایه می اندازد ؛ بنابراین توجه رهبر معظم انقلاب به این موضوع در دو بعد سنجیده می‌شود ابتدا اینکه ما افتخارات بسیاری داریم که برای وجود آنها باید خداوند را شاکر باشیم. نکته دوم هم بار مسئولیت مسئولان هست که باید مشکلاتی که بر دوش مردم است را مرتفع کنند تا ما شیرینی و حلاوت بر قله بودن را حس کنیم  و تا این شیرینی احساس نشود.

خجسته پور درباره وظایف مسئولان نیز بیان کرد: مهم این است که ما بتوانیم امید به جامعه تزریق کنیم زمانی که ما از افتخارات نام ببریم می‌توانیم تبیین کنیم که کجای دنیا ایستاده ایم .آنچه که بیش از همه می‌تواند به عنوان وظیفه اصلی مسئولان از آن نام برد رفع مشکلات فعلی مسئولان است و اینها مشکلاتی هستند که بعضا بر ذهن مردم سایه می اندازد. ما الان به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم و شاهدیم که کاندیدا ها برای جلب توجه مردم مدام بر روی شیپور مشکلات می دمند این همان نکته ای است که مسئولان باید به آن توجه کنند تا بر سر منافع ملی اشتراک داشته باشند و بدانند کجا ایستاده ایم نه اینکه افردی که مسئول هستند عمدا فضا را سیاه کنند تا افتخارات خود را به فراموشی بسپاریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
اگه هر کسی هر اظهار نظری میکنه مستند و متقن باشه که هیچ، حقشه و باید اینکار رو بکنه ، اما اگه از موضع عوام گرایی و عوام زدگی فقط حرف بزنه و الکی شلوغش کنه و جنجال بیخود راه بندازه. البته که باید نظارت بشه و قبل از ایجاد هزینه عمومی برای مردم و کشور خودش باید هزینه یاوه گویی و دروغ تراشی رو بده...
لطفا لطفا بخش نظارت بر تبلیغات نامزدهای تایید صلاحیت شده رو همون ابتدای کار فعال کنید و نذارید عده ای غافل یا نفوذی کام مردم رو تلخ کنند‌...
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
فقط به به به و چه چه کردن بدمن
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
نماینده باید راه حل ملموس و عملی بده نه شعار
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
امید با حرف منتقل نمی شود

با کاهش تورم ، ارزانی ،از بین رفتن پارتی بازی ،رانتخواری ،دناذپلاس و شاسی بلند تزریق می شود

ولی متاسفانه امروزه همه چیز عکس امید است