سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۲۰ دستگاه اتوبوس در مرز منذریه عراق

فرماندار قصرشیرین با اشاره به فراهم بودن امکانات در مرز خسروی برای تردد زائران از استقرار ۲۰ دستگاه اتوبوس در مرز منذریه عراق برای جابجایی زوار خبر داد.

محمد نجفی فرماندار قصرشیرین با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، گفت : با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زیرساخت‌های مرز خسروی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و البته این مرز نزدیکترین نقطه به کاظمین و کربلا است.

وی افزود: ۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و هفت هزار متر مربع سایبان از نقطه ورودی به پایانه مرز خسروی تا نقطه صفر مرزی به اضافه سیستم مه پاش احداث شده است.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: برای تسهیل و تردد زوار در مرز خسروی ۵۸ گیت در خاک کشورمان و ۸۸ گیت در مرز منذریه عراق آماده شده است.

نجفی خاطر نشان کرد: جاده برکت به طول سه کیلومتر توسط قرارگاه نجف سپاه برای جداسازی مسیر تردد کامیون‌های ترانزیت از مسیر تردد زوار احداث شده که در مراحل پایانی قرار دارد و زیربار ترافیک می‌رود.

وی ادامه داد: حدود ۱۲۰ هکتار زمین برای پارکینگ در قصرشیرین و مرز خسروی با ظرفیت ۸۰ هزار دستگاه خودرو آماده سازی شده و این پارکینگ‌ها به سیستم‌های حفاظتی مجهز شده‌اند.

فرماندار قصرشیرین گفت: هفت درمانگاه درمانی توسط ارتش، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه اتاق‌های سرد در مرز خسروی برپا شده که وظیفه ارائه خدمات درمانی را برعهده دارند.

نجفی با اشاره به استقرار اتوبوس‌های حمل و نقل دورن شهری در مرز خسروی، افزود: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس وظیفه جابجایی زوار در مرز خسروی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سعی شده زائران دچار سختی کمتری باشند، گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس در مرز منذریه عراق برای انتقال زوار به پارکینگ خودرو‌ها و انتقال به نقطه صفر مرزی با توجه به گرمی هوا مستقر شده‌اند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.