سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه گانه کاران زنجان در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

رییس هیات سه گانه استان زنجان از درخشش ورزشکاران این هیات در مسابقات کشوری با کسب چهار نشان رنگارنگ خبر داد.

علی مشهدلو رییس هیات سه گانه استان زنجان گفت: مسابقات استعدادهای برتر کشور در رشته سه گانه روز گذشته در تبریز برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۲ استان به رقابت پرداختند.

مشهدلو افزود: علیرضا بیات سه گانه کار استان در رده نوجوانان این رقابت ها به نشان نقره دست یافت و در رده نونهالان نیز سه سکوی برتر به زنجان رسید.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: در این بخش فربد میرکی، مدال طلا، نیما بنابی فرد نشان نقره و محمد طاها اجاق لو نشان برنز را از آن خود کردند تا از ۶ مدال این مسابقات در بخش مردان، چهار مدال از آن استان زنجان باشد.

وی، سطح برگزاری مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: چون مسابقات استعدادهای برتر جزو مسابقات مهم برای ادارات و هیات های ورزشی است کلیه استان ها با برنامه ریزی و تمامی توان در آن حضور پیدا کرده بودند و سطح مسابقات نسبت به سایر رقابت ها بسیار بالا بود.

مشهدلو جایگاه ورزش سه گانه استان را در کشور بسیار بالا توصیف کرد و گفت: خوشبختانه ورزش سه گانه زنجان به جایی رسیده است که در این مسابقات کشوری در رده نونهالان سه سکوی برتر را به دست آورد و حرفی برای گفتن داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ورزش سه گانه استان زنجان در پنج رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال جزو سه استان برتر کشور است و حدود ۵۰ ورزشکار دارد که از این تعداد ۲۰ ورزشکار در سطح کاملا حرفه ای و ملی فعالیت می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.