سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت شبانه روزی قرارگاه نصر برای تامین امنیت ترافیکی زائران اربعین 

رئیس اداره نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه شمال کرمان از تشکیل و فعالیت شبانه روزی قرارگاه نصر برای تامین امنیت ترافیکی زائران اربعین حسینی خبر داد. 

جلسه قرارگاه نصر ویژه تامین امنیت مسافران در ایام اربعین حسینی در ستاد پلیس راه شمال استان کرمان با حضور دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برگزار شد.

سرهنگ محمدی، رئیس اداره نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه شمال استان در این جلسه گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با همکاری سایر دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان و مشارکت مردم همچون ایام نوروز بتوانیم سفری بدون حادثه را به هموطنان هدیه کنیم.

او با اشاره به تلاش مضاعف برای حفظ جان هموطنان و مسافران از دستگاه‌های امدادرسان خواست: طوری برنامه ریزی کنند که در تمامی محور‌های مواصلاتی استان و نقاط پر تردد تیم‌های امدادی با هدف تامین امنیت ترافیکی مسافرین مستقر و در صورت لزوم در کوتاه ترین زمان ممکن با اجرای ماموریت‌های تخصصی خود به هموطنان امدادرسانی کنند.

 احداث موکب بین راهی با هدف رفع خستگی رانندگان و نصب بنر ترافیکی، اجرای طرح توقف و حرکت ویژه پلاک‌های غیر بومی، خط کشی معابر و مستقر کردن نمایندگان دستگاه‌های امداد و خدمات رسان در راه‌های استان به منظور ارائه خدمات ترافیکی به هموطنان  از جمله مصوبه‌های این جلسه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.