سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند پرداخت آورده متقاضیان مسکن ملی در استان تهران خوب نیست

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: روند پرداختی آورده های پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران خوب نیست و در صورت عدم تکمیل آورده در مرحله اول متقاضیان به انتهای لیست منتقل شده ودر مراحل بعدی حذف خواهند شد.

حسین جنتی گفت: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای متقاضیانی که تایید شده و آورده‌های خود را پرداخت نکرده اند از سال گذشته تا به امروز چندین بار فرصت، تذکر و اعلام کرده اند و در مرحله اول متقاضیانی که توجه نکرده بودند از ابتدای لیست به انتهای لیست منتقل شدند، اما در مرحله دوم بعد از دادن فرصت چند ماهه و در صورتی که مرحله دوم آورده خود را هم پرداخت نکنند حذف خواهند شد.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران از جمله پرند، پردیس رباط کریم، دماوند و در سایر شهر‌ها برای پرداخت آورده به متقاضیان چندین مرحله فرصت داده می‌شود، اما در صورتی که متقاضیان به اخطار‌های لازم توجه نکنند مدیران عامل شرکت‌ها مجبور هستند که یا به انتهای لیست منتقل کنند ویا حذف شوند.

او می‌گوید: در حال حاضر این روند در شهر جدید پرند به دلیل آنکه متقاضیانی که آورده مرحله دوم خود را پرداخت نکرده بودند حذف شدند.

جنتی بیان کرد: روند پرداخت و آورده متقاضیان در استان تهران هم مانند سایر شهر‌های تهران مناسب نیست، اما فعلا برای ادامه پروژه‌ها و تکمیل آن‌ها به مشکل برنخورده ایم، اما از تمامی متقاضیان درخواست می‌شود برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها هرچه سریعتر به تکمیل آورده‌های خود اقدام کنند.

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.