مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن گفت: اکنون پروژه های نهضت ملی مسکن برای سرعت یافتن بیشتر نیازمند وام ساخت هستند که در این شرایط باید تمامی دستگاه ها پای کار بیایند.

 اکنون یکی از مهم ترین برنامه ها که دولت در در دستور کار خود قرار داده است ، ساخت مسکن به ویژه در شهرهای کوچک و روستاها است که برای ورود به این طرح ها دولت باید برنامه های را برای تقویت ورود بخش خصوصی  به این بخش را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته خشایار باقر پور مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن تهران دولت برای اجرای این طرح باید حتما بخش تولید مسکن را تقویت کند و برای تقویت این بخش هم باید تمامی دستگاه ها پای کار بیایند تا شاهد بهبود وضعیت بازار تولید شویم.

به گفته او، دولت برای این طرح باید تمامی بخش ها را پای کار بیارد تا شاهد کاهش تخلف و همچنین تقویت این حوزه در کشور باشیم.

گفتنی است تمرکز دولت بر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و همچنین نظارت بر روند فعالیت بانک ها خود باعث خواهد شد که بسیاری از پروژه ها با سرعت و انگیزه بیشتری  به فعالیت های خود ادامه دهند. اکنون بسیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن هم در شرایط کنونی نیازمند تقویت حوزه ساخت هستند که باید در این زمینه بانک ها هم پای کار بیایند تا روند ساخت پروژه ها افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار