سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح پویش راه نجات به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و ساخت ۱۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان همدان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: اجرای طرح پویش راه نجات در آزادراه کربلا مجتمع خدماتی رفاهی پارس واقع در۶۳ کیلومتری آزادراه همدان- ساوه لاین برگشت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، آموزشی آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

او گفت: هم اکنون ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در استان همدان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال به ۴۴ باب افزایش می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از احداث ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در محور‌های مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۵۰ درصد در حال احداث است.

آهگی گفت: ۳۰ مجوز برای ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در سطح محور‌های استان صادر شده و هم اکنون نیز ۲۰ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تأسیس مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است.

او گفت: میزان اشتغال مجتمع‌های خدماتی رفاهی در همدان ۴۰۰ نفر است که پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری به ۴۵۰ نفر برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه سالانه میلیون‌ها نفر از جاده‌های استان همدان تردد می‌کنند، گفت: این استان علاوه بر مسیر‌های داخلی، مسیر‌های بین المللی به سمت عراق را نیز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام وخسته نباشید از زحماتتون ، مهندس یک وقتی را برای راه های بین روستای قرار بدهید به جهت اینکه حریم راه های روستایی بالای 50 درصد تصرف وتبدیل به خطر بالقوه شده اند.