سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

امنیت زوار اربعین در مرز ها برقرار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت همرزمان من در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان با تشکیل ستادهایی توانسته اند امنیت را برای زوار اربعین مستقر کنند.

شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همایش بزرگ اربعین به سلامتی و بهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات نیروی دریایی ارتش درباره سفر زائران اربعین حسینی گفت: هر سال از کشورهای پاکستان، هندوستان و افغانستان زوار از طریق مرز زمینی وارد کشورمان می شوند که به کربلا سفر داشته باشند. ما از سال گذشته تمهیداتی را در موکب چابهار آغاز کردیم که امسال تقویت خواهد شد.

امیر ایرانی افزود: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی در تامین ارتباطات مخابراتی و زیر ساخت ها تلاش خواهد کرد تا زوار ارتباط خوبی با خانواده هایشان در حین سفر برقرار کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مقوله تأمین امنیت زوار گفت: با وجود اینکه در خرمشهر مستقر هستیم موکبی داریم که سال گذشته هم برقرار بود و امسال با توجه به حجم زوار ، این موکب نقش بیشتر خواهد داشت، ضمن اینکه بیمارستان مجهزی نیز در این مسیر بر پا شده که سعی داریم خدمات کافی را خدمت زوار داشته باشیم.

وی با اشاره به بحث گرمی هوا و گرمازدگی زوار گفت: در این زمینه باید بیشتر توجه داشته باشیم و امکانات مناسبی را برای رفاه زوار فراهم کرده تا به سلامت ، این مسیر اتصالی را طی کنند و به مقصد برسند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در حوزه دریا استقلال دارد و امنیت خوبی را تأمین کرده است، گفت: همرزمان من در سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و خوزستان با تشکیل ستادهایی توانسته اند امنیت را مستقر کرده و قطعا زوار با مشکل امنیتی در طی مسیر روبرو نخواهند شد.

به تازگی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) اعلام کرد: اتباع خارجی کشورهای شرقی ایران صرفا مجاز به تردد از مرز چذابه هستند و اتباع کشورهای شمالی ایران مجاز به تردد از تمامی مرزهای خروجی زائرین اربعین خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.