رئیس شورای علمای شیعه قندهار از کشورهای ایران و عراق که روادید رایگان برای زوار اربعین حسینی ایجاد کردند قدردانی نمود.

رئیس شورای علمای شیعه قندهار از تسهیلات جمهوری اسلامی ایران و عراق برای زوار اربعین حسینی قدردانی کردند.

محمد زاهدی، رئیس شورای علمای شیعه و خطیب مسجد فاطمیه قندهار ضمن قدردانی از تسهیلات ویژه جمهوری اسلامی ایران برای زوار اربعین حسینی در افغانستان گفت: از مسئولان جمهوری اسلامی ایران و عراق که روادید رایگان را برای زوار اربعین حسینی صادر می‌کنند قدردانی می‌کنیم، این یک کمک مهم، تاریخی و بی سابقه برای عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: اینکه برای هزاران نفر از محبان اهل بیت (ع) روادید رایگان صادر می‌شود یک اقدام بی سابقه و قابل قدر است، محبان اهل بیت (ع) باید از این فرصت استفاده کنند.

زاهدی گفت: برای عاشقان امام حسین (ع) شور و شوق زیادی ایجاد شده است و این نوید خوبی برای آنهاست تا بتوانند به زیارت عتبات عالیات بروند.

همچنین فرزاد احمد، عضو شورای علمای اهل تشیع قندهار نیز در این باره گفت: از کشور همسایه ما جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم که در شرایط بحران اقتصادی، ویزا را برای زائران اربعین حسینی رایگان کرده است.

سفارت و نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به مدت ده روز برای زوار اربعین حسینی، روادید دوباره ورود رایگان صادر می‌کنند.

زوار اربعین حسینی در افغانستان ابتدا روادید عراق را دریافت می‌کنند و سپس برای آن‌ها روادید دوبار ورود ایران صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار