سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش تروریسم فرهنگی در تغییر ارزش‌های جامعه

تروریسم فرهنگی و اعتقادی سعی وافر در تغییر ارزش‌ها در جامعه را دارد.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری مرکز مازندران گفت: هم اکنون تروریسم فرهنگی و اعتقادی سعی وافر در تغییر ارزش‌ها در جامعه را دارد و مساجد محله محور با طرح و برنامه مشخص می‌توانند به عنوان ظرفیت اصلی هر محله با تروریسم اعتقادی مقابله کنند.

او با اشاره به اینکه ۳۰ مرداد ماه به‌عنوان به‌ مناسبت به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی به‌وسیله رژیم غاصب صهیونستی روز مسجد نامگذاری شده، افزود: نقش مسجد در مدیریت محله وهدایت فرهنگی بارز است و. مسجد جای فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ دینی و محل جهاد تبیین است تا جامعه را در جریان فتنه‌ها قرار بدهد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به طرح محله مهدوی یا محله مسجدمحور نقش مسجد با مبارزه با تروریسم فرهنگی و اعتقادی و انواع دیگر آن مهم است، گفت: امروز می‌خواهند جوانان ما را از فرهنگ دینی و اسلامی جدا و به سمت بی بندوباری‌های خودشان بکشانند، برخی از مظاهرشان را به‌صورت کشف حجاب و ول‌انگاری در خیابان‌ها می‌بینیم که به‌وسیله دشمنان از بیرون و در فضای مجازی حمایت می‌شوند، این‌ها تروریسم فرهنگی است.

امام جمعه ساری بااشاره به هفته صنعت دفاعی، افزود: دستاورد‌های دفاعی کشور مایه یاس وناامیدی دشمنان و افتخار برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مقاومت درمنطقه است؛ و این صنعت نقش مهمی در بازدارندگی دارد، امروز به برکت جهاد عزیزانمان در صنعت دفاعی دشمن جرات تعرض به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم‌ها در مقابل خلاقیت داشمندان ایرانی در صنعت دفاعی شکست خورده است.

امام جمعه ساری افزود: جامعه‌ای که شاخص و علمداری مانند ولی فقیه دارد دچار اختلاف و چندصدایی نمی‌شود.

او با اشاره به ۲۸ مرداد ماه سالروز کودتای ننگینی، گفت: انگلیس جنایت‌کار و مکار با یک عده آشوبگر اجاره‌ای که به خیابان‌ها آمدند (همچون سال گذشته) دولت مردمی مصدق را سرنگون کردند و دست نشانده خود محمدرضا پهلوی را برگرداندند، این‌ها فتنه‌هایی است که در جامعه وجود دارد، مسجد محل تبیین این فتنه‌هاست، نقش اجتماعی دارد، می‌تواند وحدت و انسجام را در جامعه به‌وجود آورده و اختلافات را برطرف کند.

آیت الله لائینی گفت: ایجاد نزاع و اختلاف از مهمترین راهبرد‌های دشمن از گذشته تا امروز بوده و هست، جامعه‌ای که شاخص و علمداری مانند ولی فقیه دارد نباید دچار اختلاف و چندصدایی باشد، آقایان و خانم‌ها و فرزندان شما با مسجد بیشتر ارتباط پیدا کنید، مسجد سنگر و خانه خداست و شیطان از او دور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.