سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

بهبود شاخص‌های بهداشتی استان فارس تا پایان سال

رضائیان زاده، از بررسی شاخص‌های بهداشتی شبکه‌های بهداشت و درمان استان و برنامه ریزی برای بهبود شاخص‌های بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آباده، گفت: شاخص‌های بهداشتی، اطلاعات مفیدی را برای مقایسه خدمات ارائه شده و چگونگی ارتقای سطح کیفیت آن‌ها نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: در همین رابطه برنامه ریزی لازم برای بازدید از همه شبکه‌های بهداشت و درمان استان انجام شده است و شهرستان آباده به عنوان نخستین مقصد دور جدید این بازدید‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: پس از بررسی روند شاخص‌های بهداشتی با حضور کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهرستان آباده، نقاط ضعف و قوت مشخص و برنامه ریزی لازم به منظور ارتقای شاخص‌ها تا پایان سال انجام شده است.

رضائیان زاده افزود: با توجه به موفقیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده در شناسایی و مراقبت بیماران مبتلا به فشارخون بالا، طرح آزمایشی بیماریابی و مراقبت فشارخون بالا با حمایت معاونت بهداشت دانشگاه، در گروه سنی بالای ۱۸ سال این شهرستان انجام می‌شود و نتایج آن به معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.