سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان جزئیات پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان را اعلام کرد.

احسان یاوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان، اظهار داشت: هزار و ۶۱ داوطلب برای نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه استان لرستان پیش ثبت‌نام خود را قطعی و مدارک را بارگذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان نسبت به‌دور گذشته، افزود: در دور گذشته ۴۰۸ نفر متقاضی نمایندگی در انتخابات مجلس بودند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان، افزود: از مجموع هزار و ۶۱ نفر متقاضی نمایندگی ۹۴۲ نفر مرد و ۱۱۹ نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

یاوری بیشترین تعداد خانم در مرحله پیش ثبت‌نام را در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با ۵۱ نفر اعلام کرد و افزود: بروجرد ۲۷ نفر خانم و کمترین حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان با پنج نفر خانم است.

وی گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در شهرستان خرم‌آباد و چگنی با ۳۶۲ نفر و حوزه انتخابیه بروجرد ۲۱۵ نفر و کمترین ثبت‌نام در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان با ۴۷ نفر است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، گفت: افراد شرکت‌کننده با مدرک دکتری تخصصی ۱۳۹ نفر، متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد ۷۸۱ نفر، مدرک کارشناسی ۹۹ نفر، کاردانی ۱۳ نفر و مدرک حوزوی ۲۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.