سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط‌کشی بيش از ۲ هزار کيلومتر از محورهای مواصلاتی ‏جنوب سيستان و بلوچستان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در چهار ماه نخست امسال عملیات خط‌کشی دو هزار و ۳۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی جنوب اجرا شده است.

  بهروز براهویی   گفت: طی ۴ ماه نخست امسال  در راستای ارتقا ایمنی، ۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی جنوب استان خط‌کشی شدند.

وی افزود: نصب ۷ هزار و ۱۲۰ عدد علائم، اجرای ۶ هزار و ۲۱۰ مترمربع علائم افقی و نقوش، تهیه و نصب و تعمیر ۲۲ هزار ۳۵۶ متر حفاظ بتنی، و نصب ۳ هزار و ۶۴۰ عدد چشم‌گربه‌ای از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به این که از مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی خط‌کشی راه است، گفت: ایمن‌سازی جاده‌های سراسر جنوب استان جهت تسهیل در عبور و مرور همچنین کاهش آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای از اولویت‌های اصلی این اداره کل است.

وی خاطرنشان کرد: خط‌کشی راه‌ها به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند که در این راستا به‌منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت‌وبرگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی تحت پوشش به طور ویژه انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.