سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است

قالیباف گفت: ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل‌سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته است.

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت یک نفر و مجروحیت جمعی از خادمان معزز و هموطنان شریف در این بارگاه منور شد را شدیداً محکوم می‌کنم و برای شهید این حادثه، رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل‌سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته و با هوشیاری نیرو‌های امنیتی خنثی شده است.

وی بیان کرد: ملت مومن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی را گرامی می‌دارم. انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت کشور ایران عزیزمان را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان، قدرتمند ساخت.

قالیباف گفت: مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی است و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و شهید ابومهدی مهندس ستاره‌های آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان ظلم‌ستیز و عدالت‌جوی جهان هستند، به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق، یمن، افغانستان و سوریه و تمامی شهدای مقاومت اسلامی در سراسر جهان درود می‌فرستم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر دشمنان انقلاب اسلامی ایران
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
فقط گردن دشمن نیست از بی اهمیت شمردن شما نسبت به افغانها هم هست که درهای کشور بی در و پیکر بروی افغانیها بازه اگر سلاح دستشون بیوفته مثل فلسطین میشیم حالا بشینید نگاه کنید الان محله پر شده از مهاجرین افغانستانی کدوم کشوره که اینقدر سهل انگار باشه
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
علت اصلی نا امنی در یک کشور ناکارآمدی مسئولین آن کشور است و ریشه درمسائل رفاهی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی وسیاسی ....یک کشور دارد .
علی
۱۱:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
شما خودتان دشمن و نا امن کننده ایران هستید نیازی به دشمن خارجی نیست
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
آهای وزارت کشور و دولت?

پس چی شد این طرح شناسایی و اخراج مهاجران غیرقانونی؟ ??

کلی از یارانه نان و سوخت و گاز و ... ملت که استفاده میشه، آب هیرمند هم که بسته بروی هموطنان سیستان، اینم از نا امنی و قتل و کشتار هموطنانم
ابراهیم
۱۱:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام
این که آقای قالیباف می فرمایند
«ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل‌سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته است.»
کاملا درست و منطقی است
اما لازم است بدانیم که شما که این سیاست همیشگی دشمن را درک کرده اید چه اقدام عملی برای این سیاست همیشگی دشمن در نظر گرفته اید تا دشمن را ناکارآمد نمایید
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه مرگ بر تروریستهای نادان
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چرا منفی دادید یعنی تروریست هستید دیگه . از شما پناه می برم به خدا
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بی زحمت فقط مصاحبه و سخنرانی نکنید تا این اتفاقات نیفتد همین
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
آقای قالیباف در این چند سال فقط شعار دادید با مردم نبودید فشار اقتصاد مردم را از شما جدا کرده
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مردم صبورند به اسم ما حرف نزن مردم پای انقلاب اسلامیشون ایستاده اند وباز هم در هر شرایطی می ایستند همه چیز که پول نیست
محمودزاده
۱۱:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
یکی از بسترهای ایجاد نا امنی روانی در کشور ستاد هدفمند کردن یارانه ها است که با چهل و پنج تومان ناقابل سر ملت ایران کلاهی گشاد گذاشت و سیاست آزاد سازی قیمت‌ها را کلید زد و این گرانی های لجام گسیخته را بوجود آورد انحلال ستاد هدفمند کردن یارانه ها یکی از پیش شرطهای از بین بردن این جنگ روانی است اگر جراتش را دارید بسم‌الله
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
همه اینا از فشار اقتصادی هستش که رو مردم انداختید
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تروریستند از بیرون حمایت می شند چی می گید همش اقتصاد اقتصاد الکی می کنید بلدید کار اقتصادی کنید بسم الله
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
ناامن سازی وبرهم زدن آرامش رافقط شماها برهم می‌زنید نه کس دیگه
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
دقیقا
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
به الله قسم اگر مردم از لحاظ شغل و رفاه خوب باشن یک نفر جرات به اقدام تروریستی نمی کنه مردم نمی گذارند همین طور تو 44 ساله گذشته این طور بوده مشکلات از فساد و دلالی بخصوص از انسان های وطن فروش به وجود آمده ...
ناشناس....
۱۰:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
در روزهای آخر تیرماه، جلسات رفع ابهامِ طرح ساماندهی به پایان رسید و به گفته‌ی نمایندگان مجلس، طرح باید در نوبت صحن قرار بگیرد؛ اما با گذشت چند هفته هنوز این طرح به صحن نرسیده است.

کارگران مشمول طرح که تعداد آن‌ها حداقل یک میلیون نفر است، بیش از دو سال است در انتظار تصویب نهایی طرح و حذف پیمانکاران هستند؛ چرا تا این اندازه کار به تعویق افتاده است؟

محمد کعب عمیر (نماینده شوش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) در رابطه با شائبه‌ی تعلل در مطرح شدن طرح ساماندهی در صحن علنی مجلس شورا می‌گوید: در رابطه با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت باید بگویم کمیسیون اجتماعی مجلس تمام ایراداتی که شورای نگهبان به طرح وارد دانسته بود، برطرف کرده است؛ تمام اعضای شورای نگهبان نیز با رئیس مجلس (آقای قالیباف) و هیات رئیسه مجلس صحبت کرده‌اند و خواسته‌اند که طرح ساماندهی هرچه سریع‌تر در صحن علنی مجلس مطرح شود.

به گفته وی، هیچ تعلل و یا عقب‌نشینی احتمالی به هیچ وجه در کار نیست، چراکه طرح ساماندهی و تصویب آن، یک مطالبه‌ی به حق همه‌ی کارگران کشور است.
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چه ربطی داشت
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنت بر منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ولی جناب قالیباف تکلیف مالباختگان بازار سرمایه چی شد دولت کمر به غنابودی سرمایه مردم بسته اعتماد ملت به دولت ونظام داره از بین میره اون هم تو این برهه که انتخابات مجلس رو داریم چرا به فکر نیستید
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
ایران پر شده از افغانی و دور تا دور شاهچراغ افغانی ها ساکن هستند. این افغانها و سنی های ادم کش مثل یک بمب متحرک هستند که در هر لحظه با اشاره عوامل بالادست خود چه رهبران تروریستی داعشی و طالبانی خود و چه با دستور رهبران دینی خود می توانند دریایی از خون را برپا کنند و زمینه ناامنی را استارت بزنند. لازم است تا این افغانی ها از ایران خارج شوند و مراکز دینی و رهبران مذهبی این ها هم زیر نظر گرفته شوند....