وزیر خارجه با انتشار مطلبی در فضای مجازی به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) واکنش نشان داد.

حسین امیرعبداللهیان. وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت ⁧ #شاهچراغ⁩ (ع) به شدت محکوم است.

وی افزود: عاقبت دردناکی در انتظار عاملین، آمرین و پشتیبانان این جنایت خواهد بود.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ضمن تسلیت شهادت یکی از هموطنان، از خداوند متعال سلامتی و بهبود مجروحین این حادثه تلخ را مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چلبریتیهای عوضی هم پشتیبان این آشوب هستن ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنت خدا بر تروریست جنایتکار ، لطفا برخورد خیلی شدید ، به خاطر امنیت بیشتر کشور افغانیها رو اخراج کنید چندین سال مهمان ما بودند بس است دیگر
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس .
۱۰:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : این ده میلیون نفر افغانستانی افراد و جاسوسان بلا شک طالبان و داعش تروریستی را از ایران اسلامی اخراجشان کنید تا امنیت به جامعه ایران اسلامی از هر لحاظ برگردد این ده میلیون افغانستانی امنیت کاری شغلی ملی معیشتی ایرانیان رو هم به مخاطره و فقر فلاکت انداخته اند باید اخراج شوند و فرستاده شوند به افغانستان که اگر چونین نکنید تا یکی دو و یا سه ده آینده ایران اسلامی را اشغال خواهند کرد و بلایی که مغولان بر سر ایرانیان آوردند این تخم ترکیده مغولان بر سر ایرانیان خواهند آورد از خواب خرگوشی بیدار شوید و به حال آینده و تاریخ گذشته ایران با خردورزی بنگرید . التماس تفکر و عمل خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
افغانی ها واخراج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۵:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
کشورهای اهانت کننده به کتب مقدس و کلام خداوند باید جوابگوی خونهای بناحق ریخته شده باشند و آزادی مطلق العنان بیان شان را پس بگیرند. باید محکوم کنند.
آخرین اخبار