سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوطلبان نمایندگی مجلس از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به همه کسانی که در انتخابات مجلس به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند توصیه می‌ شود پایبند به قانون باشند.

او با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است، افزود: التهاب آفرینی و شایعه پراکنی خلاف قانون و موازین اسلامی و شرعی است و داوطلبان از این موارد خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: ضرورت دارد مجریان و داوطلبان و هواداران آن‌ها فعالیت‌های خود را مطابق قانون انجام دهند.

سلگی گفت: با پایان پیش ثبت نام انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ دیروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۵۰ مازندرانی برای انتخابات مجلس نام نویسی کردند که احتمال دارد این تعداد اضافه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود: با توجه به اینکه این آمار تا ساعت ۱۸ دیروز احصا شده است برخی افراد نیز راس ساعت ۱۸ نام نویسی کردند که این آمار نیز باید جمع آوری و احصا شود.

سلگی به استقبال بانوان مازندرانی در پیش ثبت نام انتخابات مجلس اشاره کرد و ادامه داد: از مجموع ۱۳۵۰ مازندرانی که به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس نام نویسی کردند ۱۴۴ خانم هستند که در مقایسه با انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی دو برابر شده است.


بیشتر بخوانید:

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.