رییس شورای تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در انتخابات پیش رو از ابزار‌های نوین رسانه‌ای برای حضور حداکثری مردم استفاده میکنیم.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه شورای تبلیغات اسلامی نهادی فراجناهی و فراحزبی است، گفت:با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویت شورای تبلیغات اسلامی مازندران استفاده از ابزار‌های نوین تبلیغاتی، همچون آگاه سازی مردم در سطح شهر و فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های تهییجی و تریبون آزاد در سطح شهر‌های استان و نشان دادن دستاورد‌های انقلاب با کمک دستگاه‌های اجرایی است.

او افزود:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پیشنهاد جمعیتی از دلسوزان انقلاب با هدف مقابله با تبلیغات دروغین دشمن در اول انقلاب تاسیس شد.

حجت الاسلام اصغری گفت: ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر و ایام‌الله، تعمیق باورها، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری مراسم، زنده نگاه داشتن و نکوداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعمیق آن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان از طریق برگزاری مراسم و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آن از وظایف شورای تبلیغات اسلامی است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب و پاسداری از دستاورد‌های نظام اسلامی جزو اولویت‌های شورای تبلیغات اسلامی است تا در مبارزه با استکبار جهانی در جنگ نرم نقش موثری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.