سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات امروز ۲۱ مرداد بازار سرمایه؛

گروه فلزات اساسی بیشترین خروج نقدینگی را به خود اختصاص داد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۲۱ مرداد بازار سرمایه شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان هزار و ۷۹ میلیارد تومان بود.

کوروش آسایش گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۴۷ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۲.۳۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با ریزش بیش از ۱۹ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۲.۷۱ درصدی در پله ۶۹۳ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، حجم معاملات امروز بازار سرمایه حدود ۹۸ میلیارد و ۳۰۰میلیون برگه سهم بوده که برای آن ارزش معاملاتی حدود ۴هزار و ۳۳۶ میلیارد تومان ثبت شده است. امروز سرانه خرید افراد حقیقی حدود ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سرانه فروش اشخاص حقیقی حدود ۲۹ میلیون تومان بود.

آسایش در ادامه گفت: امروز بازار شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان هزار و ۷۹ میلیارد تومان بود همچنین امروز ۸۸ درصد بازار به عبارتی ۶۷۰ نماد امروز کار خود را منفی به پایان رساندند و تنها ۹۰ نماد وضعیت مثبت را شاهد بودند.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز فلزات اساسی با ۱۳۷ میلیارد تومان بیشترین میزان خروج نقدینگی را به خود اختصاص داد و محصولات کامپیوتری نیز بیشترین میزان نقدینگی را شاهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.