سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال بیش از ۵۸۰۰۰ خانوار مشمول در سیستان و بلوچستان از کالابرگ الکترونیکی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، بالغ بر ۵۸ هزار و ۳۷ خانوار مشمول از این طرح در استان استقبال کردند.

 خلیل‌احمد سلامی   اظهار کرد: در موضوع « جهاد تبیین » که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار مهم و حساس است.

وی افزود: نیاز امروز جامعه، گسترش و تقویت امید آفرینی در تمامی عرصه ها است، چرا که مکدر ساختن ذهن مردم از طریق پمپاژ اخبار منفی و مایوس کننده و ترویج ناامیدی و ناامنی بوسیله بلندگوهای تبلیغاتی و معاند راهبرد دشمنان این مرز و بوم است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه به تشریح برنامه ها و اقدامات حوزه کاری پرداخت و گفت: دولت سیزدهم به منظور ارتقای وضعیت معیشتی شهروندان، طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرایی کرد.

سلامی اضافه کرد: در مرحله جدید این طرح سه دهک اول درآمدی و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت خرید ۵۰ درصد یعنی ۲۰۰ هزار تومان از ۴۰۰ هزار تومان یارانه خود، مشمول افزایش ۱۲۰ هزار تومانی یارانه می‌شوند.

وی افزود: استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی برای جامعه هدف کاملا اختیاری است ولی کسانی مشمول افزایش یارانه می‌شوند که ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود را در طرح کالابرگ الکترونیکی و از ۱۱ قلم کالای پیش‌بینی شده استفاده کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از استقبال ۵۸ هزار و ۳۷ خانوار مشمول از طرح در استان خبر داد و اظهار کرد: مجموع تراکنش های مالی انجام شده در استان ۱۳۱ هزار و ۱۱۸ تراکنش با رقمی بالغ بر ۱۱۳ میلیارد تومان است.

سلامی صیانت از نیروی کار و حفظ و حراست از مشاغل موجود را به اندازه ایجاد اشتغال جدید در استان حائز اهمیت بیان کرد و گفت: از ظرفیت های قانونی در کنار ترویج فرهنگ صلح و سازش برای تثبیت جایگاه کارگران در واحد‌های تولیدی و رشد بهره وری در استان استفاده میکنیم.

وی تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال جاری را ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر بیان کرد و افزود: از اول اردیبهشت تا به امروز اطلاعات حدود ده هزار شاغل جدید در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.