سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست حکیم از وزیر کشور عراق برای تسهیل ورود زائران خارجی در ایام اربعین 

رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «عبدالامیر الشمری»، وزیر کشور عراق، تحولات امنیتی و برنامه‌ریزی‌های جاری برای موفقیت زیارت اربعین و تسهیل ورود زائران خارجی را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، روند انتقال پرونده امنیت استان‌ها به وزارت کشور و روند مبارزه با مواد مخدر بررسی شد.

حکیم در این دیدار بر اهمیت بهبود عملکرد و آموزش نیرو‌های پلیس تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهروندان از لحظه ولادت تا وفات با ادارات وزارت کشور سروکار دارند، بر ضرورت استفاده از فناوری‌های پیشرفته و امکانات دولت الکترونیک در این ادارات تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت تحمیل قانون و واداشتن جامعه به احترام گذاشتن به نیروی امنیتی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و افزود که پلیس راهنمایی و رانندگی نماینده قانون است و نقش آن را نباید به مدیریت تردد خودرو‌ها تقلیل داد.

حکیم همچنین خواستار افزایش دوره‌های مربوط به امنیت سایبری و هوش مصنوعی و تکمیل پرونده کارت هویت یکپارچه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ارسال دعوتنامه و درخواست تکمیل وجه توسط ایران خودرو به منزله آماده بودن خودرو جهت تحویل است. چرا وقتی که شرکت بعد از ۳ ماه نتوانسته به تعهد خود که تحویل خودرو حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز بوده عمل نماید دعوتنامه تکمیل وجه ارسال نموده است؟ چرا به سود مشارکت قانونی و سود تاخیر عمل نمی نماید ؟ آیا قرار نیست دستگاه متولی به ایفای تعهدات شرکت فشار بیاورد؟ خودرو تارا با شعار خودرویی کاملاً ملی عرضه شد پس علت تاخیر چند ماهه تحویل این خودرو چیست ؟ چرا به اعتماد عمومی خدشه و به عصبانیت جامعه دامن زده می شود؟