رهبر جریان حکمت ملی عراق از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست با جنایت‌های رژیم صهیونیستی برخورد کنند.

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: پافشاری اشغالگر اسرائیلی بر رفتار خودسرانه و ادامه جنایت‌های ددمنشانه‌اش علیه ملت فلسطین که تازه‌ترین آن‌ها حمله به غزه در آستانه روز «نکبت» فلسطینی بود، موضع قاطع جهان عرب و اسلام را ایجاب می‌کند تا بدین طریق این جنایت‌ها متوقف و جان فلسطینیان حفظ و این‌گونه بی حرمت شمردن جان آنان پایان یابد.

وی ضمن محکوم کردن این حملات، از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست که با پیش گرفتن مسیر‌های دیپلماتیک، سازمان ملل و شورای امنیت را به برداشتن گام‌های جدی در قبال رژیم صهیونیستی وادارند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت لازم را به عمل آورند.

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از جمله خان یونس و رفح که بامداد امروز سه شنبه انجام شد به گفته مقامات بهداشتی فلسطین ۱۵ فلسطینی از جمله چند نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.

نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین صبح امروز سه شنبه به شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن یورش بردند که با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شدند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی از فعال شدن سامانه گنبد آهنین در سراسر فلسطین اشغالی، از بیم پاسخ موشکی مقاومت به جنایت بامداد امروز در نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین نه تنها در مرز‌های جنوبی اراضی اشغالی بلکه در سراسر این اراضی مستقر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار