سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف حدود ۱۳ کیلوگرم هروئین در شهر گلسار

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف حدود ۱۳ کیلوگرم هروئین در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر گلسار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهم، ۱۲ کیلو و ۹۴۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و ۵ تیغه سلاح سرد خطرناک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس بوده و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با جولان سوداگران مرگ با قاطعیت تمام برخورد قانونی شود.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف مواد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.