سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حمیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

چند اقدام اساسی برای رفع ترافیک پایتخت/ آیا بزرگراه‌ها گسترش پیدا می کنند؟ 

رئیس پلیس راهور تهران گفت: اگر پروژه‌های ترافیکی رفع نقص شوند شاهد روان شدن و باز شده گره‌های ترافیکی تا حدود بسیار زیادی در شهر تهران خواهیم بود.

سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کار ما به عنوان پلیس شناسایی نواقص و اعلام نظریه کارشناسی به مدیران شهری می‌باشد تا با اصلاحاتی که انجام می‌شود بتوان مشکلات و موانع و گره‌های ترافیکی را بر طرف کرد.

وی گفت: تقاطع همسطح جایی که در بزرگراه بدون برخورد بار ترافیکی به یکدیگر می‌رسند و برای آنکه تداخلات ترافیکی و تصادف ایجاد نشود ؛دو بزرگراه به صورت غیر همسطح یکی از روی دیگری عبور می‌کند.

وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته رفع نقص ۱۱ تقاطع بوده که ۲۷ پروژه دیگر در حال بررسی و تکمیل هستند.

سردار حمیدی بیان کرد: ۲ بزرگراه نیز در حال تکمیل هستند که یکی از ان‌ها شاخه غربی بزرگراه یادگار امام ره می‌باشد که انتهای بزرگراه را به فتح متصل می‌کند. 

وی افزود: اتصال بزرگراه شهید شوشتری هم به بزرگراه آزادگان نیز با حدود ۱۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که می‌تواند یک معبر خوب ارتباطی در محدوده جنوب غربی باشد.

رئیس پلیس راهور تهران یادآور شد: هم اکنون نیز پرژه‌های مختلفی مانند بزرگراه شهید چمران را داریم که یک دوربرگردان به صورت زیرگذر در بوستان گفتگو را در حال آماده سازی داریم.  همچنین یک دسترسی از بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت غرب در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

سردار حمیدی گفت: چند دوربرگردان غیر همسطح در بزرگراه ارتش در حال کار و اقدام می‌باشد. کار احداث میدان سبلان در دستور کار قرار دارد که دسترسی‌های آن به صورت همسطح در حال انجام می‌شود.

وی گفت: چنانچه این پروژه‌ها رفع نقص شوند شاهد روان شدن ترافیک و باز شده گره‌های ترافیکی تا حدود بسیار زیادی در شهر تهران خواهیم بود.

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
کل تهران را آسفالت کنین تا ترافیک تموم بشه
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
تجهیز شهروکشوربه ناوگان حمل مسافر عمومی.افزایش قابل توجه قیمت بنزین.تحویل رایگان سوخت به تاکسی اتوبوس کامیون.
درون وبرون شهری..گسترش بزرگراه درون شهری تشویق استفاده از خودروی شخصی.مساوی آلودگی هوا.اتلاف وقت.بیماری.خروج ارز.وغیر..
نیک نفس
۱۳:۳۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
جدای از بحث ترافیک، تمرکز جمعیت ۲۰ میلیونی در تهران مخاطرات امنیتی و زیست محیطی را بهمراه دارد . افزایش خطر آسیب در حوادث و بلایای طبیعی مخصوصا زلزله هم بسیار جدی است .
پایتخت سالها قبل می بایست جابجا می شد اما مشکل آنجاست که کوخ نشینان پیش از رخداد بهمن ۵۷، الان در شمال تهران صاحب عرصه و اعیان های چند هکتاری هستند و مانع این موضوع می شوند.
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بهترین راه حل مشکل ترافیک تهران برگرداندن سرویسهای اداره ها و مراکزی هست دارای پرسنل زیاد هستند. زیرا با گذاشتن یک سرویس برای هر ده کارمند از ورود حداقل هفت الی هشت خودروی شخصی به خیابانها خودداری خواهد شد. مثل سالهای قبل از ۱۳۸۰ که مبنی بوسها و اتوبوسها کارمندان را جابجا می گردند. هم خیابان ها خلوت بود و هم کمبود جای پارک وجود نداشت!
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بهترین راه برای کاهش ترافیک بنزین در پایتخت هر لیتر بین ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان درعوض تاکسی ها و خودرو عمومی بیشتر وسوبسیت داده شود قطعات خودرو ارزان و برای تاکسی ها هر لیتر بنزین ۵هزارتومان و دادن هرماه روغن و وووو تا مردم همه وهمه از خودرو عمومی استفاده کنند واگر استفاده نکردن به صد هزارتومان در هرلیتر البته فقط در پایتخت
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
همت و امام علی رو باید دو طبقه میکردن مثل صدر و از ابتدا تا انتها باید باشه مثلا ما از امام علی از اون بالا تا پایین همرو تو ترافیک هستیم و در انتها آزاد میشه و مسیر هر روزه هم هستش از هومن اول امام علی میشه دوطبقش کرد یه کله اومد پایین حجم ترافیک رو حداقل پنجاه درصد کمش کرد همینطور همت رو که میشد این کار رو کرد
امیر دانا
۱۸:۱۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
هموطن گرامی..به شما پیشنهاد میکنم محل کاسبی رو به مکان زندگی نزدیک کنید...در وقت و هزینه صرفه جویی وسوخت مفت رو نسوزونید.اجازه بدید ساکنان اصلی این شهر نفس بکشند.
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بهترین راه حل این است که طرح اصلی وآلودگی برداشته شود تا مردم مجبور به دوران تهران جهت رسیدن به کارنباشند.همه چیز راپولی کردید از جمله محل زندگی مردم مرکز شهرچون خودشما دربهترین مناطق بالای شهر زندگی می کنید.
امیردانا
۱۸:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
این طرح ها برای دورزدن نیست..تا من بفهمم محل زندگی وکارم رو نزدیک کنم..اگر درک کنم چقدر آلودگی ایجاد میکنم
این کار و نمیکنم..
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
چین چجوری با اون همه جمعیت ترافیکش را کنترل کرده؟؟
امیردانا
۱۸:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
چین هیچ خودرو کنار خیابون پارک نیست..حمل‌ونقل عمومی گسترده.بنزین حدودسی وپنج هزار تومان.خوراک ارزون..گدایی ممنوع.مهنترین اراده برای ایجاد نظم
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
هنوز ما داریم از اتوبوس های بیست سال پیش استفاده می کنیم
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
وقتی حمل و نقل عمومی اینقدر ضعیفه خب معلومه طرف با ماشینش رفت و آمد می کنه
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
جلوی ورود شهرستانیها به تهران را بگیرید ترافیک مال ماشینهای پلاک شهرستان و اسنپ و.. است اتوبوسهای شرکت واحد بعضی ایستگاهها را برداشتید و ایستگاه منحل شد و مسیر ها پراز تاکسی شده تاکسی های زرد هم که فقط تک سرنشینن و اسنپ یا دربستی سوار میکنند منحل کردن و کم کردن اتوبوسها ترافیک را مختل کرده البته برداشتن سرویس کارکنان ادارات هم مشکل را چند برابر کرد
دوست گرامی
۱۸:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
همه هموطنان ما هستند.از بیکاری وبخاطر گذران زندگی اومدن تهران..براشون ایجاد شغل بشه کسی ازاین تهران
بی دروپیکر خوشش نمیاد..
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لطفا فکری هم برای محور چیتگر(جاده اندیشه) بکنید گاها ۱۵ کیلومتر را یک ساعت طول میکشد حرکت کنی.
مردم شهر اندیشه نیازمند مترو و خط عبوری ویژه حداقل تا ابتدای منطقه ۲۱ هستند.
ممنونم از انتشار این کامنت و روز خبرنگار رو به عوامل باشگاه خبرنگاران تبریک میگم
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
خیابونا باید دو طبقه بشن نه اینکه زیاد بشن
امیر دانا
۱۸:۲۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
کمی اندیشه کنیم..نتیجه نگرفتیم بهتره نظر ندیم