رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان ولیعصر (عج) -فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید در برخی از نقاط پایتخت شاهد سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق و حتی داربست در سطح معابر بودیم. 

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر (عج)-فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

وی افزود: در معابری، چون آزادگان- الغدیر سقوط تیر چراغ برق روی داد و

در میدان نبوت خیابان جانبازان شرقی سقوط داربست باعث مسدودشدن این خیابان گردیده است. 

وی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع فلاحی بعلت سقوط درخت برروی یکدستگاه پژو راننده خودروی مذکور مصدوم گردیده که عوامل اورژانس و راهور در محل حضور دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های امدادی و اورژانس جهت روانسازی ترافیک و روان و تامین نظم عبور و مرور به همراه نیرو‌های امدادی و اورژانس حضور دارند.

وی از مسئولین هیئت‌ها و موکب‌ها که در سطح معابر اقدام به برپای برپایی داربست و موکب جهت توزیع نذورات نموده‌اند خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی این سازه‌ها قبل از بروز حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه شهرداری پس از اتفاق شروع به کارشناسی میکند ولی شرح وظایف خود را به موقع انجام نمی‌دهد، درختان خشک شده ،مال یک روز است ؟!! خودم گزارش خشک بودن درخت در منطقه ۸ را دادم ،شهردار را آوردم دید اما هیچ اقدامی انجام ندادند و عکس یادگاری انداختند و رفتند و هنوز هم گذشت یکسال هیچ کاری نکردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
طوفان برای شهرای آلوده بزرگترین نعمته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
ای وای ماشین را بگو پوکید
Iran (Islamic Republic of)
شهید
۰۶:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
هی تهران تهران تهران طلا تو تهرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
ایشالا این درخت ها و تیربرق ها بیفته روی سر بیحجابهای وحشی
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۲:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
"" الله اکبر ""
Italy
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
خدانکنه همچین اتفاقی تو آمریکا بیافته..ده ها کشته و زخمی برای آمریکاییان صهیونیست آدم خوار پلیس هم نیست و اورژانس هم ۲ دقیقه تاخیر کرده اینم از مدیریت آمریکای جهانخوار
آخرین اخبار