سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی دولت برای هموار کردن مسیر تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و کمبودهای فراوان در زمینه آموزش و پرورش با نگاه ویژه دولت سیزدهم بیش از پیش در مسیر تحقق عدالت آموزشی و تربیتی قرار گرفته است.

حسن بروشکی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  گفت: دانش و معرفت مهمترین مولفه توسعه و زیربنای تعالی در هر جامعه به شمار می‌رود بنابراین آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رکن آموزش پایه‌ای، رسالت خطیری در این ارتباط بر عهده دارد.

حسن بروشکی بیان کرد: قطعا برخورداری از آموزش و پرورش پویا هزینه‌های ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه را کاهش می‌دهد، بنابراین سرمایه گذاری در این عرصه خطیر بسیار اهمیت دارد. بر همین اساس در دولت سیزدهم با هدف برقراری عدالت آموزشی و تربیتی گام های بلندی برای رفع محرومیت‌ها و کمبودهای موجود آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان برداشته شد.

وی سازماندهی اقدامات جهادی و خیری ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در تمامی شهرستان ها و مناطق استان را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر برشمرد و گفت: با ایجاد این قرارگاه تمامی فعالیت های جهادی و خیّری در زمینه های مدرسه سازی و مدرسه یاری به صورت هدفمند و در جهت رصد اولویت های آموزشی و تربیتی در این استان در حال انجام است و با تلاش همگانی و عزم جهادگونه همه همکاران عزیزمان در اقصی نقاط این استان پهناور، فرایندهای نظام آموزشی وتربیتی استمرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.