سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در مرز آماده پذیرایی از زائران اربعین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم این استان در مرز شلمچه آماده پذیرایی از زائران اربعین می‌شود.

 حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در بازدید از موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه، افزود: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی، اسکان و مباحث فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران است.
 
نصیر الاسلامی ابراز داشت: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین بوده و امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین فراهم شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار و موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه نیز برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در حال آماده سازی است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.