سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ستمگران، وظیفه خبرنگاران در جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران در جبهه جهاد تبیین هستند و باید ستمگران را معرفی کنند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در دیدار با خبرنگاران گفت: رسانه جایگاه عظیمی دارد، اگر به وظیفه رسانه‌ها درست عمل شود، جهاد تبیین است که بالاترین جهاد است، ولی اگر از جایگاه رسانه به سود ظلم و جهانخواران عمل شود، هیچ گناهی بالاتر از این نیست.

او افزود: ستمگران بی رحمانه به همه جای دنیا می‌تازند و جهادی بالاتر از این نیست که این ستمگران را معرفی کنید و اصحاب رسانه در وسط صحنه این جهاد هستند.

آیت الله عبادی گفت: باید به سخنان رهبری توجه کرد، این سخنان زمان دارد و وقتی از زمان خود بگذرد از بین می‌رود، رهبر انقلاب اسلامی از سال‌ها پیش فرمود تهاجم فرهنگی و چون برای آن دیر برنامه ریزی و عمل شد حال در جامعه امروز شاهد مشکلات اخیر هستیم.

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم به دروغ پراکنی‌های رسانه معاند اشاره کرد و گفت: در این شرایط رسالت خبرنگاران بسیار خطیر است و آن‌ها به دنبال تحقق رسانه تمدن ساز هستند.

او با اشاره به اینکه مدیران باید در کار‌های خود پیوست رسانه‌ای داشته باشند عنوان کرد: این کار سبب تزریق امید در جامعه می‌شود.

رضایی مسئول بسیج رسانه استان هم به بزرگترین جنگ رسانه‌ای جهان در پارسال علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در این جنگ خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و و در کنار مطالبه گری به ترزیق امید در جامعه می‌پردازند.

در این دیدار جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های استان به بیان نظرات خود پرداختند.

برچسب ها: خبرنگاران ، ولی فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.