سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی

المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب طرح مرشدان برگزاری می‌شود.

حسن فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت:المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در هشت رشته ورزشی، در دو بخش خانم‌ها و آقایان، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌گردد و علاقمندان تا ۲۱ مرداد فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب اقدام کنند.

او افزود: رشته‌های ورزشی این المپیاد در امسال برای آقایان شامل والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی بوده و برای خانم‌ها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۵ سال سن (برای خانم‌ها) باشند می‌توانند نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: علاقمندان تاتاریخ ۲۱ مردادماه فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی فعالیت خود از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب تامین اجتماعی ثبت نام کنند.

او افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی هرساله بااجرای این قبیل برنامه‌های فرهنگی به دنبال افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا سطح سلامت بازنشستگان می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.