سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت مسئولان در پی شهادت شهید آراسته

فرمانده سپاه فتح، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت مامور خدوم پلیس شهید آراسته را تسلیت گفتند.

سید شرف الدین ملک حسینی_ نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری_ در پیامی به مناسبت شهادت سینا آراسته نوشت:
 
انا لله و انا الیه راجعون

بعد الحمد الصلواه

شهادت مدافع امنیت و عنصر وظیفه‌شناس (شهید ستوان یکم سینا آراسته) را تبریک و تسلیت می‌گویم.
 
حادثه دلخراش منجر به شهادت این نیروی فداکار و وظیفه‌شناس برای همگان دردآور بود.
 
مردم قدرشناس میهن ما پیوسته قدردان شجاعت و رشادت عناصری هستند که برای آرامش مردم از آرامش و آسایش خود می‌گذرند و نقش بی‌بدیل خود را در حفظ و هراست از میهن دینی و انقلابی نشان می‌دهند.

به همه مردم استان غیرتمندمان و بستگان این فقید سعید و خصوصاً والدین وی تعزیت می‌گویم.

روح پاکش در این ایام سوگواری با ارواح پاک شهدای کربلا محشور باد.

سید شرف الدین ملک حسینی

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری

***

سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت شهید سینا آراسته که توسط قاچاقچی کالا به شهادت رسید پیامی صادر کرد.
 
متن پیام سردار خرم‌دل به شرح زیر است:

بِسم اللّه الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

  ایثار و از خود گذشتگی انسان‌های فداکار و شجاعی که همواره برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین نقش بسته است.

 شهادت مظلومانه یکی از نیرو‌های غیور انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شهید سینا آراسته که در حین انجام ماموریت و توسط قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل گشته است باعث تأثر و تألم فراوان گردید.

البته این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

برخورد قانونی، مقتدرانه، قاطعانه و فوری با مسببین چنین حوادث دردناکی از سوی دستگاه قضایی و امنیتی مورد درخواست عموم مردم است که در پیشگیری از چنین جرایمی تاثیر بسزایی دارد و در تحقق این مهم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 اینجانب شهادت مظلومانه این مامور وظیفه شناس و شجاع را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، پرسنل غیور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، همرزمان و خانواده مکرم این شهید عزیز و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر غفران الهی و همجواری با حضرت سیدالشهدا و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.

 سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

***
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در پیامی نوشت:
 
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، بار دیگر شاهد بودیم در چند هفته اخیر فرزندی غیور از این استان شهیدپرور برای حفظ امنیت و آرامش مردم کشور در خون خود غلتید.

شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه شهید سینا آراسته مامور شجاع فراجا استان در درگیری با قاچاقچیان، موجب تأثر و تألم همگان گردید.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

اینجانب با نهایت تأسف و تألم، شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فرماندهان و پرسنل فراجا، ملت نجیب و شهید پرور استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را مسئلت می‌نمایم.

سید علی احمد‌زاده
استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد

***
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: پیکر مطهر شهید سینا آراسته ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۱۴ مرداد از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی واقع در میدان امام حسین علیه السلام جنب کنگره شهدا به سمت میدان جانبازان - حسینه ثارالله - گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

هاشمی مهر افزود: همه تدابیر لازم توسط مجموعه فرماندهی انتظامی و دیگر مسئولان استانی برای برگزاری مراسم تشییع باشکوه شهید آراسته در شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم‌اندیشیده شده است.

شهید «سینا آراسته» از ماموران انتظامی پا‌سگاه میمند شهرستان دنا روز چهارشنبه ۱۰ مرداد هنگام اجرای ایست و بازرسی در جاده یاسوج-اصفهان توسط راننده خودروی حامل کالای قاچاق زیر گرفته شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.